Promovare Social Media - BIG Advertising.ro

Promovare Social Media – soluție completă pentru ați mării bazinul de clienți ce vine cu cheltuieli de multe ori mai mici de cât alte tipuri de reclamă și cu rezultate foarte bune.

Am pune în prim plan câteva platforme Social Media Importante în România.

Facebook (avem o pagina dedicata Promovare Facebook click aici)
Twitter
Pintrest
Instagram
LinkedIn
Google + (serviciu închis de Google la 2 Aprilie 2019)

Iar in locul lui Google + am recomanda Waze care este folosit din ce in ce mai mult in România.

Promovare Social Media - BIG Advertising

Avantaje Promovare Social Media

Peste 80% dintre români dețin conturi pe aceste rețele.
Multi dintre ei își petrec întreaga zi discutând și urmărind discuții sau postări.
Avantajele sunt acelea că acest public de multe ori nu cumpăra decât influențați de influenceri și astfel poți sa intri într-o noua piață.

Sigur că la prima vedere platforma celor de la Facebook pare cea mai atrăgătoare însă din experiență putem spune că in funcție de nișă nici celelalte nu trebuiesc ocolite.

Avantajul principal in ați face reclamă pe astfel rețele este acela de a nu iți pune „toate ouăle într-un singur coș” un lucru care poate să fie foarte periculos dacă discutăm de sursele principale de clienți.

Google vs. Social Media

Nu se exclud, ci mai degrabă se completează, dar in unele cazuri Social Media este o soluție care are costuri mult mai reduse de cât Campanii Google Adwords.

Sunt domenii de activitate unde costul per click la Google a ajuns aproape de 5 sau 6 dolari (vorbim aici de România). Acest lucru a făcut ca acele companii care nu pot face acestor costuri sa migreze către Promovare pe Social Media pentru a reduce drastic cheltuielile și a avea totuși rezultate foarte bune.

De exemplu LinkedIn este o platforma extrem de tehnica unde afacerile cu PPC foarte mari de pe Google și-au găsit locul având conversii foarte bune la costuri mult mai reduse.

Sa nu uitam ca „Liga Campionilor” tot Google rămâne și spunem noi nu trebuie sa lipsești de pe AdWords dacă vrei sa fi in jocul celor „mari”.

Scurt Ghid de Promovare Social Media.

Descoperiți cum marketingul pe rețelele de socializare vă poate ajuta să generați oportunități, să stimulați conversiile și să creșteți conștientizarea brandului dvs. Ca să nu facem reclamă mascata firmei vom alege „X” in loc de denumirea exactă.

În timp ce parcurg zilnic fluxul meu de Instagram, observ constant postări și povești noi ale firmei „X” . Am fost întotdeauna un fan al cizmelor, îmbrăcămintei și accesoriilor lor, dar îmi place și conținutul pe care îl împărtășesc pe profilul lor de Instagram.

Postările lor sunt on-brand, creative și estetice. Toate fotografiile lor au același filtru pentru a se asigura că se potrivesc – acest lucru face ca profilul lor de Instagram să arate profesional, artistic și organizat atunci când vizitatorii, ca mine, navighează pe pagina lor.

Contul de Instagram al firmei „X” încurajează, de asemenea, interacțiunea dintre companie și urmăritorii acestora, oferindu-le un hashtag specific pe care să-l folosească, astfel încât să poată fi afișate pe cont atunci când postează o fotografie cu un produs „X”.

Contul de Instagram al firmei „X” este un excelent exemplu de marketing de succes în social media – este atractiv, în mod distinct compania „X”, își implică adepții lor de 197K și își promovează produsele.

Dar de ce este atât de importantă promovarea social media? De ce ar trebui să petreci timp creând conturi de social media pentru afacerea ta? Și cum construiți de fapt o strategie de marketing socială care să funcționeze pentru tipul dvs. specific de afacere?

În acest ghid, vom acoperi răspunsurile la toate aceste întrebări – dar, mai întâi, să definim promovarea social media.

Ce este marketingul social media?

Promovarea social media este acțiunea de a crea conținut pentru a-ți promova afacerea și produsele pe diverse platforme de social media, cum ar fi Facebook, Instagram și Twitter. Conținutul dvs. unic ar trebui să fie adaptat la platforma specifică pe care este distribuit pentru a vă ajuta să stimulați conversiile și să creșteți conștientizarea mărcii.

Promovare Social Media se referă la întâlnirea cu publicul țintă și cu clienții. iar pe măsură ce interacționează social între ei și marca dvs. atunci puteți obține rezultate peste așteptări.

În timp ce marketingul social media în ansamblu este incredibil de valoros și benefic pentru creșterea afacerii dvs. (așa cum veți vedea în secțiunea următoare), strategia dvs. va diferi în funcție de rețelele de socializare pe care publicul dvs. țintă își petrece timpul .

Înainte de a intra în detaliu despre promovare social media, să segmentăm strategia pe tip de platformă.

Facebook
Utilizatori : 2,2 miliarde
Public : Generația X și milenii
Impactul industriei : B2C
Cel mai bun pentru : conștientizarea mărcii; reclamă

Twitter
Utilizatori : 335 miliarde
Public : Primar milenii
Impact asupra industriei : B2B și B2C
Cel mai bun pentru : Relații publice; serviciu clienți

Instagram
Utilizatori : Un miliard
Public : Primar milenii
Impactul industriei : B2C
Cel mai potrivit pentru : medii cu aspect natural, din culise și conținut generat de utilizator; reclamă

LinkedIn
Utilizatori : 645 milioane
Public : Baby Boomers, Generation X și milenii
Impactul industriei : B2B
Cel mai bun pentru : relații B2B, dezvoltare de afaceri și marketing pentru ocuparea forței de muncă

YouTube
Utilizatori : 1,9 miliarde
Public : Millennials, urmat îndeaproape de Generation Z
Impactul industriei : B2C
Cel mai bun pentru : conștientizarea mărcii; videoclipuri de divertisment și cum să faci

Snapchat
Utilizatori : 300 milioane
Audiență : în primul rând generația Z
Impactul industriei : B2C
Cel mai bun pentru : conștientizarea mărcii; reclamă

Pinterest
Utilizatori : 250 milioane
Public : Mileniile în vârstă în primul rând și boomerii mai mici pentru copii
Impactul industriei : B2C
Cel mai bun pentru : Publicitate vizuală; inspirație

Acum că am detaliat elementele fundamentale ale fiecărei rețele de socializare, hai să discutăm de ce promovarea social media este benefică pentru afacerea ta.

Beneficiile marketingului social media.

Există o varietate de motive pentru care compania dvs. ar trebui să utilizeze promovarea social media. Am creat o listă cu cele mai benefice patru motive care trebuie luate în considerare.

1. Creșterea conștientizării mărcii
În 2019, sunt peste 3,2 miliarde de persoane pe social media la nivel global. Datorită numărului mare de oameni de pe rețelele de socializare, puteți vedea de ce asigurarea activității dvs. de partajare a conținutului legat de produsele dvs., precum și detalii despre compania dvs. printr-o platformă sau două are potențialul de a vă ajuta să îmbunătățiți conștientizarea mărcii .

De fapt, social media s-a dovedit că stimulează conștientizarea mărcii prin stimularea implicării. Implicarea socială include lucruri precum comentarii, like-uri, share-uri și re-postări.

De asemenea, social media vă ajută să creșteți conștientizarea mărcii, direcționând traficul direct pe site-ul dvs. Puteți face acest lucru prin includerea de linkuri directe către site-ul dvs. web în profilul dvs., biografie și postări.

2. Generați oportunități și stimulați conversiile
Promovarea și distribuirea produselor pe rețelele de socializare este o modalitate simplă de a îmbunătăți generarea de lead-uri , de a stimula conversiile și de a crește vânzările, deoarece faceți publicitate pentru persoanele care au optat să se angajeze in discuții cu dvs. urmând contul dvs.

Iată câteva exemple de moduri în care poți utiliza tipuri de promovare social media pentru a genera mai multe oportunități.

Creați concursuri pentru vizitatorii și următorii dvs. pentru a participa la profilurile dvs. de socializare.
Includeți link-uri către site-ul dvs. web și oferte în secțiunile bio ale profilurilor dvs.
Găzduiește videoclipuri live pentru a face anunțuri despre produse și pentru a oferi actualizări sau detalii despre știri interesante legate de compania ta.
Implementați o campanie de marketing socială pe unul dintre canalele dvs.
Implicarea socială va aduce un plus de încredere în marca dvs.
Vindeți produsele prin profilurile tale sociale De exemplu, puteți activa secțiunea magazin Facebook sau funcția de Cumpărături Instagram pe profilurile dvs. Aceste funcții permit vizitatorilor și următorilor dvs. să facă click pe produsele pe care le-ați distribuit în postări pentru a vizualiza informații precum preț, material și dimensiune. Apoi vizitatorii pot proceda cu ușurință la efectuarea plății prin intermediul platformei și pot cumpăra produsul direct de la dvs.

3. Întărirea relațiilor cu clienții
Prin conectarea și implicarea cu următorii social media, veți putea construi relații durabile între aceștia și afacerea dvs. Puteți face acest lucru interacționând cu ei pe postările dvs., răspunzând la întrebările și comentariile lor și oferindu-le orice ajutor de care ar avea nevoie.

Puteți, de asemenea, să adresați adepților dvs. întrebări despre produsele dvs., punctele lor de durere sau să creați cadouri care să vă ajute să creați încredere și să le arătați cât de mult le apreciați aportul și sprijinul lor.

4. Aflați de la concurenții dvs.
Social media este o modalitate excelentă de a studia activitatea concurenței – fie că se referă la tactica lor de social media, la produsele pe care le promovează, la campaniile pe care le implementează sau la nivelul lor de interacțiune cu adepții.

Social media vă permite să aruncați o privire asupra a ceea funcționează și ce nu funcționează pentru concurența dvs. și, prin urmare, vă ajută să decideți ce trebuie sau nu să schimbați în ceea ce privește abordarea companiei dvs. În cele din urmă, revizuirea conturilor sociale ale concurenților dvs. vă poate ajuta să vă asigurați că marketingul dvs. iese în evidență și este unic pentru marca dvs.

Aflați cum puteți efectua o analiză competitivă pentru a descoperi cum puteți învinge competiția apelând la serviciile agenției noastre.

Acum să vorbim despre strategie – există cinci pași pentru a vă asigura că planul dvs. de promovare social media este durabil și are un impact pozitiv asupra afacerii dvs.

Cum să creezi o strategie de marketing socială

  • Cercetează-ți publicul țintă, cumpărătorul produselor tale
  • Stabiliți pe ce platforme sociale veți comercializa
  • Creați conținut unic și captivant
  • Organizați un program pentru postările dvs.
  • Analizați impactul și rezultatele

Haideți să acoperim mai detaliat acești pași pentru a putea începe să le aplicați afacerii dvs.

1. Cercetează-ți publicul țintă, cumpărătorul produselor tale

Primul pas către crearea unei strategii de promovare social media este de a determina cine sunt persoanele care ar cumpăra de la dvs. și publicul dvs. astfel încât să le puteți viza nevoile și interesele în mod corespunzător.

Pentru a face acest lucru, gândiți-vă la persoanele la care încercați să ajungeți și de ce și cum le-ați clasifica ca grup. De exemplu, dacă compania dvs. vinde jambiere și jogging-uri la modă, ați putea clasifica publicul țintă drept milenarii cărora le place să poarte în mod regulat îmbrăcăminte atletică.

Luând în considerare persoanele și publicul cumpărătorului dvs., veți putea apoi să determinați ce conținut va atrage tipul de adepți și clienți pe care sperați să-l câștigați și cum puteți crea conținut atractiv pentru a-i menține pe adepții interesați.

2. Stabiliți pe ce platforme sociale veți comercializa
În calitate de marketer social media, este crucial să stabiliți pe ce platforme veți partaja conținutul dvs. Nu este neapărat un răspuns corect sau greșit atunci când vine vorba de canalele sociale pe care ar trebui să le folosească afacerea dvs. – este vorba mai mult despre nevoile publicului tău țintă și unde au tendința de a-și petrece timpul.

De exemplu, dacă vă adresați publicului țintă al mileniilor iubitoare de atletism, este posibil să doriți să vă concentrați majoritatea eforturilor pe rețelele de socializare precum Instagram – asta deoarece milenialele acoperă cea mai mare parte a utilizatorilor de pe această platformă.

3. Creați conținut unic și captivant
Cu miliarde de utilizatori de social media de pe tot globul, nu există nici o întrebare că cel puțin unii dintre adepții tăi – sau persoanele care răsfoiesc profilul tău – au văzut și conținutul concurentului tău sau cel al altor companii din industria ta. Acesta este motivul pentru care trebuie să aveți un conținut de socializare interesant care să iasă în evidență și să ofere celor care vă văd profilul pentru prima dată un motiv de a face click pe butonul „Urmăriți” și de a interacționa cu marca dvs.

Pentru a vă ajuta să creați creativitate, luați în considerare conținutul pe care îl împărtășesc concurenții dvs. și cum vă puteți promova în mod unic produsele. De asemenea, profitați de funcțiile oferite de platforma pe care o utilizați. De exemplu, puteți crea videoclipuri live pe Facebook pentru a partaja cele mai noi detalii despre lansarea unui produs sau pentru a oferi un cadou.

În cele din urmă, folosiți-vă clienții și promotorii dvs. actuali pentru a vă ajuta să generați conținut. Puteți face acest lucru prin re-postarea conținutului lor sau încurajându-i să folosească un hashtag pentru a împărtăși propriile experiențe și imagini cu produsele dvs. (similar cu hashtag-ul Instagram al firmei “X” despre care am menționat mai devreme).

4. Organizați un program pentru postările dvs
Una dintre cele mai ușoare metode de a vă asigura că partajarea conținutului dvs. este planificată este utilizarea unei soluții de gestionare a rețelelor de socializare oferită de firma noastră.

Preluăm informațiile de la dvs. legate de campanii promoționale, oferte de sezon, expoziții etc, și le postăm pe rețelele de socializare dorite.

Soluțiile de gestionare a rețelelor de socializare vă economisesc timp și vă permit să vă concentrați asupra celorlalte sarcini.

Cât de des ar trebui să postezi pe social media?
Acum, s-ar putea să vă întrebați cât de des ar trebui să publicați conținut pe canalele de social media pentru a nu ajunge în categoria de spam-eri, dar cât să țineți și atenția la cote mulțumitoare.

De regulă, ar trebui să postezi pe rețeaua de socializare doar atunci când ai conținut de calitate pentru a le distribui. Adică, există un motiv pentru care postați conținutul. Astfel vei obține echilibrul corect atunci când vine vorba de frecvența dvs. de publicare. Dacă postați prea rar , veți fi uitați de urmăritorii voștri. Dacă postezi prea des , probabil că vei deveni enervant pentru adepții tăi. Ambele situații ar putea duce la o pierdere a adepților și o scădere a implicării.

Pentru a evita acest lucru, există o mulțime de studii și resurse disponibile care explică standardele de post-frecvență pe rețelele de socializare. Fiecare afacere este diferită, deci găsește ce funcționează pentru publicul tău. Apoi, puteți începe să experimentați mai multe sau mai puține postări, precum și alți factori, cum ar fi ora, ziua în care postați pe social media, pentru a determina care oferă cel mai înalt nivel de implicare.

5. Analizați impactul și rezultatele

Unul dintre cele mai importante aspecte ale promovării social media este asigurarea eforturilor dvs. pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele. Pentru a determina acest lucru, va trebui să urmăriți toate postările dvs. pe fiecare canal. Puteți face acest lucru trecând în revistă și gestionând valorile de socializare.

Valorile de social media sunt date legate de succesul postărilor dvs. și de impactul dvs. asupra audienței și clienților dvs. pe diverse platforme. Aceste valori pot include date despre nivelul de implicare, aprecierile, urmările, distribuirea și toate celelalte interacțiuni ale fiecărei platforme.

Iată 10 dintre cele mai importante valori pentru care să le urmăriți:

Implicare: include click-uri, comentarii, aprecieri și răspunsuri la postările de pe social media. Există, de asemenea, tipuri de implicare specifice platformei, cum ar fi postările „salvate” pe Instagram și postările „fixate” pe Pinterest.
Urmăritori: Acesta este numărul de persoane pe care le aveți pe profilul dvs. care au dat clic pe butonul „Urmăriți” și văd conținutul în fluxurile lor în mod regulat.
Afișări: reprezintă de câte ori este afișată o postare din profilul sau pagina dvs., indiferent dacă faceți clic sau nu membrii audienței dvs. Acest lucru se întâmplă adesea atunci când cineva defilează prin jurnalul său de știri, dar nu face click pe nimic.
Vizualizări video: pe Facebook, Snapchat, Instagram sau orice alt canal social cu capabilități video, acesta este numărul de vizualizări obținut de fiecare.
Vizite de profil: numărul de persoane care v-au deschis pagina de socializare este numărul dvs. de vizite de profil.
Mențiuni: acesta este de câte ori profilul dvs. a fost menționat de membrii publicului în postările lor.
Etichete: aceasta se întâmplă atunci când publicul dvs. adaugă numele profilului companiei sau hashtag-ul dvs. într-o altă postare.
Reposts: Acesta este momentul în care un membru al audienței dvs. postează o bucată din conținutul dvs. pe profilul său.
Acțiuni: Acestea sunt postările pe care urmăritorii și publicul dvs. le preiau din profilul dvs. și le partajează cu rețeaua lor.

Puteți influența toate aceste valori, creșteți urmările sociale și puteți îmbunătăți implicarea generală asupra profilului dvs. utilizând aceleași tactici pe care le-ați genera pentru a conduce și pentru a stimula conversiile .

De asemenea, puteți interacționa mai frecvent cu adepții dvs., vorbind cu ei, răspunzând la întrebările lor, dând like la postările lor, încurajându-i să vă folosească hashtag-urile și să vă împărtășiți conținutul (și puteți, de asemenea, să repostați conținut generat de utilizator) .

Cum se măsoară valorile de social media

Puteți examina valorile de social media într-o varietate de moduri. De exemplu, puteți utiliza instrumentele de analiză încorporate în diferitele platforme pe care le utilizați. Iată câteva exemple:

Twitter Analytics
Facebook Analytics
Instagram Insights

Ați putea alege, de asemenea, să utilizați un instrument de analiză și de urmărire, cum ar fi Google Analytics . Aceasta este o opțiune excelentă dacă doriți să urmăriți valorile social media și site-ul web.

Toate aceste instrumente de urmărire a valorilor vă vor oferi o mai bună înțelegere a răspunsurilor la care urmăritorii și publicul dvs. ar trebui să răspundă.

Acum că am analizat beneficiile marketingului social media și cum să vă construiți strategia, să vorbim despre diferitele resurse disponibile pentru a vă ajuta pe parcurs.

Începeți Promovarea Social Media

Având în vedere că astăzi există miliarde de oameni pe rețelele de socializare, este ușor de văzut de ce atât de multe companii și marketeri folosesc canalul pentru a-și promova produsele și pentru a se angaja cu clienții.

Deși determinarea cursului de acțiune al social media al companiei dvs. poate părea descurajantă, puteți evita să vă simțiți copleșit înțelegând tendințele de marketing în social media și utilizând unele dintre numeroasele resurse disponibile despre acest subiect. Așadar, începe să lucrezi astăzi la strategia de marketing socială a afacerii tale pentru a-ți crește numărul de urmăritori, a îmbunătăți implicarea și a stimula conversiile.

Dacă vrei o externalizare a proceselor de promovare social media, activitate foarte necesară firmei tale iți stăm la dispoziție cu oferte personalizate în funcție de fiecare tip de afacere.

În concluzie, o analiză completă a afacerii tale va aduce la lumină dacă Social Media este o oportunitate acum sau în viitor. Alege pachetul potrivit de mai jos, iar noi iți vom spune cu cifrele în față exact poziționarea actuală și ce poți face în viitorul apropiat.

CERE OFERTA

Să vorbim despre
proiectul dvs. ...

Va rugăm să ne trimiteți informații cât mai detaliate pentru a putea crea in cel mai scurt timp o ofertă personalizată corectă.

    BIG ADVERTISINGHeadquarters
    Sediu Central
    Calea 13 Septembrie 162
    Sector 5, Bucuresti - Romania
    LOCAȚIILE NOASTREUnde ne găsiți?
    https://bigadvertising.ro/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
    ȚINEM LEGĂTURABIG ADVERTISING Social links
    BIG ADVERTISINGSediu Central
    Calea 13 Septembrie 162
    Sector 5, Bucuresti, Romania
    LOCAȚIILE NOASTREUnde ne găsiți?
    https://bigadvertising.ro/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
    ȚINEM LEGĂTURABIG ADVERTISING Social links