Cum sa reușești online în ziua de azi? - BIG Advertising

Cum să reușești online în ziua de azi? O întrebare la care puțini găsesc un răspuns complet, dar mai ales corect.
Ce înseamnă mai exact să reușești online? Noi am spune că reușita se măsoară în cifre, volumul vânzărilor obținute din mediul online sau cu ajutorul acestuia.
Numai că cifrele din ziua de azi arată că afacerile online au cele mai mari creșteri în timp ce cele offline au cele mai mari scăderi.

Este deja parte din istorie în care un magazin cu vad bun făcea vânzare. Chiar și într-un mall, cele mai frecventate zone sunt cele cu restaurante sau zone de distracții precum cinema, locuri de joacă pentru copii etc.

Iar lucrurile nu se opresc aici, din ce în ce mai multe persoane au acces la internet nelimitat, dar totodată prind și încredere în a comanda online.
Viitorul este online, tu ești online? Știi de ce ai avea nevoie pentru a reuși online?

cum sa reusesti online

Ce îți trebuie să reușești online?

Poate pentru mulți dintre dvs. care citiți acest articol ați crezut multă vreme că internet-ul este totuși limitat și că banii adevărați tot în mediul offline or să se facă; astăzi cifrele arată că în mediul online sunt cele mai multe oportunități.

Dacă acum zece ani aveai o persoană care se ocupa de tot ce însemna online și lucrurile mergeau binișor, astăzi ai nevoie de o echipă și nu orice fel de echipă, ci una foarte bine pregătită.

Hai să facem o listă cu ce îți trebuie să ai o afacere de succes online și apoi să vedem ce înseamnă fiecare în parte:

  1. Audit SEO să știi la ce trebuie să te aștepți pe nișa dorită.
  2. Domeniu de preferat .ro dacă dorești să te adresezi publicului din România.
  3. Găzduire de mare viteză optimizată SEO
  4. Logo + Slogan
  5. Website cu design responsive de ultimă generație ( să funcționeze perfect pe toate mediile actuale, telefon, tabletă , laptop, televizor etc.)
  6. Optimizare SEO
  7. Content – Conținut, texte, poze, descrieri etc.
  8. Campanii publicitare Google, Facebook, Instagram, Twitter.
  9. Social Media Marketing
  10. E-mail Marketing

Dacă cele 10 puncte îți sună cunoscute și mare parte dintre ele le ai implementate, atunci ești într-o zonă intermediară.
Însă, dacă cele 10 îți sunt în majoritatea lor necunoscute, atunci poți spune că ești începător.
Nu este nimic rău în a fi începător, toți am fost la rândul nostru și totul se învață, dacă există voință.
Iar pentru cei cu un pas înainte, intermediari, le recomandăm să citească mai departe pentru a vedea ce pot să îmbunătățească.
Pentru avansați este un material de lectură din care își pot verifica strategia de marketing online.

La ce ne va ajuta fiecare punct în parte?

1. Audit SEO este un serviciu relativ nou apărut în urma necesității de a ști unde se află un website din punct de vedere SEO, dar mai ales pentru a verifica activitatea de Optimizare SEO realizată până la momentul Auditului.

Auditul ne oferă informații despre optimizarea on page, dar și off page, mai exact dacă avem texte pe site, dacă acestea sunt optimizate, dar și ce backlink-uri există interne și externe.

Auditul complet pe care nu o să-l găsiți niciodată într-o variantă gratuită decât dacă parvine ca un bonus la anumite servicii cumpărate, include și alte date precum viteză de încărcare a site-lui plus soluții de îmbunătățire, defecte la nivel de cod, dimensiunile imaginilor sau foarte important o analiză completă a concurenței ș.a.m.d.

2. Domeniu .ro – este adresa website-lui; aceasta are o importanță foarte mare pentru că în jurul ei se va desfășura tot procesul de brand-ing. Nu mai este valabil faptul că denumirea trebuie să includă cuvinte cheie, chiar mai bine fără, dar este foarte important să fie o denumire ușor de reținut și atractivă. Dacă discutăm de o firmă care dorește să intre pe piața din România, domeniul trebuie să aibă extensia .ro

3. Găzduire Site – orice site trebuie să fie găzduit, mai exact pe un server special pentru aceste servicii de hosting (găzduire). Dacă aveți o găzduire de 2-3 euro/lună sau doriți să achiziționați și v-ați hotărât la așa ceva vă recomandăm să citiți întâi pagina noastră de Gazduire Site.

4. Logo + Slogan – Identitatea companiei trebuie stabilită de la început și urmată ani de zile. Considerăm că este foarte important să aveți un logo plus slogan de la începutul proiectului. Pentru cei care nu s-au concentrat pe acest lucru de la început se poate face și pe parcurs.

5. Website – Puțini știu, însă cea mai mare parte a optimizării SEO se face pe site, mai ales atunci când este creat, deci mare grijă cu cine facem site-ul, odată început greșit așa va rămâne!

6. Optimizare SEO – dacă vrei să fii pe prima pagină în căutările organice pe cuvinte cheie legate de afacerea ta, atât pe Google cât și pe Bing sau Yahoo, atunci fără optimizare SEO nu se poate!

7. Content – Conținutul este în ziua de astăzi extrem de important, Google dorește să ofere rezultate cât mai relevante în funcție de căutare, dacă produsul tău va avea o descriere de 5 stele atunci șansele să ajungă pe prima pagină sunt foarte mari.

8. Campanii publicitare Google & Facebook – aceste metode de promovare nu trebuie să lipsească din portofoliul oricărei firme care dorește să reușească online, aici, un citat al lui Henry Ford cred că spune totul:” Dacă aș avea 10 dolari, de 2 aș cumpăra creioane și de 8 le fac reclamă.”

9. Social Media Marketing – potențialii tăi clienți sunt online pe o rețea de socializare sau pe două sau pe toate, există public țintă indiferent de afacere pe fiecare rețea de socializare, afacerea ta este prezentă?

10. E-mail Marketing – Orice marketer online serios te va învăța să-ți faci propria lista de E-mail-uri la care să apelezi periodic pentru a-ți mări vânzările, chiar funcționează excelent dacă și numai dacă știi cum trebuie făcut corect. Altfel riști să ai probleme chiar și cu GDPR-ul.

Cum poți rezolva cele 10 puncte?

Sunt două variante :

– varianta numărul 1 – aveți o echipă de IT pregătită suficient din punct de vedere al digital marketing-ului încât să rezolvați ”in house” – recomandăm un Audit SEO și servicii de consultanță din partea BIG Advertising pentru a profita la maximum de oportunitățile online.

– varianta numărul 2 – nu aveți o echipă pregătită și doriți o externalizare a acestor servicii – BIG Advertising vă pune la dispoziție servicii complete și integrate de Digital Marketing pentru a reuși online.

BIG Advertising

Leave a Reply

BIG ADVERTISINGHeadquarters
Sediu Central
Calea 13 Septembrie 162
Sector 5, Bucuresti - Romania
LOCAȚIILE NOASTREUnde ne găsiți?
https://bigadvertising.ro/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
ȚINEM LEGĂTURABIG ADVERTISING Social links
BIG ADVERTISINGSediu Central
Calea 13 Septembrie 162
Sector 5, Bucuresti, Romania
LOCAȚIILE NOASTREUnde ne găsiți?
https://bigadvertising.ro/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
ȚINEM LEGĂTURABIG ADVERTISING Social links