Content Marketing – este Regele oricărui demers de Digital Marketing sau Optimizare SEO în special..
Foarte simplu! Google, încă de acum 2 ani a pus în prim plan content-ul, mai exact User Experience ( experiența userului pe site-ul dvs.). De aici nevoia permanentă de content nou și, mai ales, adecvat situației dintr-o anumită pagină de site. Mai exact, produsele expuse pe site fără descriere cât mai completă nu se vor mai indexa sau cei care vor avea descrieri cât mai bune vor urca în clasamentul Google.
Importanța content-ului mai vine și de la faptul că poți să oferi site-ului tău un link do follow într-un context cât mai favorabil, au trecut demult vremurile unde cantitatea era targetul principal, acum primează calitatea și, mai ales, relevanța.
Da, putem, dar este de reținut că acest content creat de o persoană din firmă care nu știe aspectele meseriei de Optimizare SEO va face ca acest content să nu aibă o valoare foarte mare și nu se va axa pe ce trebuie sau, mai rău, va exagera cu cuvintele cheie dorite, iar Google va penaliza site-ul dvs.
Chiar și când discutăm despre articolele publicate pe alte site-uri sau pe propriul blog este de preferat să apelați la scriitori specializați pe acest sector pentru a avea rezultate foarte bune.
După ce vom face un Audit SEO vom decide împreună cu dvs. ce strategie de Content Marketing este necesară pentru a ridica website-ul dvs. în motoarele de căutare precum Google, Bing, Yahoo, DuckDuckGo, Yandex etc.
De multe ori am întâlnit website-uri care aveau sute de articole, atât pe blog propriu cât și publicate pe alte site-uri, iar asta poate să fie o mare problemă. Puține firme înțeleg că aceste link-uri către site-urile dvs. trebuie să fie cât mai diversificate și nu doar din articole!
Content Marketing-ul este absolut necesar în orice strategie de marketing ce dorim să aducă rezultate pe termen scurt, dar și lung.
Este important ca mesajul companiei tale să fie transmis viitorilor clienți cât mai corect, astfel trebuie mare grijă la ce se publică despre compania și produsele tale, nu o dată am întâlnit informații greșite despre anumite produse din cauza content-ului creat de amatori.
Nu toate companiile își permit reclame la televizor, iar unele chiar nu vor să apară la TV, deci cumva trebuie făcut și brand Awareness-ul care este, de fapt, cea mai de valoare componentă a firmei tale după pasive și active.
Există multe cazuri când mari companii au fost cumpărate numai pentru brand, afacerea în sine fiind falimentară, deci la un moment dat brand-ul, marca te poate salva, astfel investiția se va vedea în timp.
Însă, din păcate, această creștere nu se face peste noapte, este un proces continuu, la fel cum ne întrebăm de ce companiile foarte mari cu vânzări record își fac mereu reclamă, din acest motiv, pentru a menține marca sus, cunoscută.
Acest procedeu implică aplicarea unei formule speciale pe care o deținem. Această formulă ne ajută să analizăm un text și să-ți spunem cât este de bine făcut pentru a ajunge cât mai sus în motoarele de căutare pentru anumite cuvinte cheie dorite.
Nu putem scrie la întâmplare, chiar dacă tot ce scriem este corect și la obiect, trebuie să luăm în considerare permanent și factorii de indexare ai materialului pentru a nu ajunge un articol/text pe ultimele pagini.