Campanii Google Ads PPC te ajută să obții rezultate vizibile imediat sau aproape imediat în funcție de concurența existentă.
Deși pare ceva simplu, odată ajuns în fața panoului de administrare a primei tale campanii Google Ads vei constata că sunt atât de multe lucruri pe care nu le cunoști încât ar fi bine să apelezi la un specialist.
Sigur că se poate să îți faci singur campaniile, însă întrebarea noastră este una simplă: “chiar știi ce faci?” În peste 99% din cazurile întâlnite de noi, clienții cheltuiau aproape dublu înainte să le optimizăm campaniile și chiar cu rezultate mult mai mici.
Rolul nostru într-o campanie este acela de a optimiza sumele cheltuite pentru rezultate cât mai bune. Nu o dată am spus că Adwords-ul este chiar mai complicat decât SEO, dar odată stăpânit poate aduce bani la fel de mulți.
Care este rata dvs. de conversie? Aici este cheia campaniilor, iar mulți dintre clienți nu știau acest lucru când au luat legatura cu noi pentru prima oară.
Campaniile Google Ads sunt total măsurabile, dar și mai interesant scalabile;
măsurabile în ideea că putem să știm cât cheltuim pentru fiecare client final avut.
Iar scalabile pentru că poți să mărești afacerea ta numai cu ajutorul acestei metode de reclamă.
Optimizarea campaniilor îți vor aduce mai mulți clienți cu costuri mai mici și astfel ajungi să ai un ROI (întoarcerea investiției) foarte bun.
Mulți “specialiști” în AdWords discută de trafic, nu cădeți în această capcană, traficul fără clienți finali nu înseamnă absolut nimic.
Acesta este cea mai mare greșeală făcută în acest domeniu, focusarea pe vizitatori și nu pe vânzări, așa se consumă bugete de mii și mii de euro cu rezultate slabe.
Iar concurența nu doarme, va cheltui mai puțin și va lua mai multi clienți decât tine. Poți să crezi? Chiar așa este.
Google Adwords este cea mai puternică platformă online de reclamă ce folosește inteligența artificială pentru rezultate fabuloase dacă știm să o utilizăm corect.
Enumerăm tipurile de campanii publicitare disponibile în platforma Google Adwords:
– Campanie în rețeaua de căutare Google;
– Campanie în rețeaua de parteneri Google;
– Campanie în rețeaua de display cu posibilitate de remarketing
– Campanie în Gmail ( anunțurile dvs. apar în fiecare cont de Gmail din țara aleasă)
– Campanie în rețeaua Youtube (atât text cât și imagine sau video)
– Campanie de tip Google Shopping (nou în România)
– Campanie Google pentru Aplicații Software.
Din aceste campanii se pot obține următoarele obiective:
De multe ori, clienții noștri ne întreabă de ce să mai facem Optimizare SEO dacă facem Google Adwords PPC. Răspunsul nostru este mereu același, cele două nu se exclud, ci se completează foarte bine.
Partea de anunțuri din prima pagină Google adună în jur de 25% – 30% din click-uri, însă partea cu rezultate organice (apari acolo numai dacă faci optimizare SEO) adună restul de 70% – 75%.
Nu în ultimul rând conversiile (vânzările) sunt mult mai mari dacă ești în rezultatele organice față de partea superioară de anunțuri.
Concluzie:
După cum vedeți, opțiunile sunt extrem de vaste, iar fără un ghid specialist lucrurile nu sunt tocmai simple. Experiența unui Specialist PPC va aduce campaniile dvs. AdWords la cele mai înalte rate de optimizare și astfel veți câștiga mai multi clienți cu bani mai puțini.